KATEGORIE
REGULAMIN Vending
1. Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży produktów za pośrednictwem automatów samosprzedających typu vending przez Pharmovit Dystrybucja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Płocku przy ul. Kostrogaj 9 D 09-400 Płock, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
pod numerem KRS 0000924313 NIP 7743231999
zwana dalej Sprzedawcą.
2. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem automatów samosprzedających typu vending rozmieszczonych w wybranych punktach na terenie Polski.
2.1.. Niniejszy Regulamin określa ogólne zasady zakupów w automatach typu vending oraz warunki na jakich zakupiony w nich Towar podlega reklamacji.
2.2.Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby korzystanie przez Klienta z automatu mogło odbywać się w sposób niezakłócony, niemniej jednak zastrzega sobie prawo do okresowych trudności w korzystaniu z urządzenia wynikających z przyczyn od niego niezależnych, bądź też stanowiących efekt działania lub zaniechania osób trzecich, a także zmierzających do poprawy lub przywrócenia funkcjonalności automatu.
3. Ceny Towaru uwidocznione w automacie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i są wyrażone w złotych polskich, a ponadto stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego.
3.1.Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany cen produktów
3.2.Sprzedający oświadcza, że produkty sprzedawane za pośrednictwem automatu są nowe, dopuszczone do obrotu i posiadają wszelkie wymagane przez polskie prawo zezwolenia.
3.3. Niniejszy Regulamin dostępny jest pod adresem: pharmovit.pl/automaty
4. Definicje
4.1. Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1) Klient – Kupujący – osoba fizyczna, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zakupu za pośrednictwem automatów samosprzedających
2) Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług sprzedaży za pomocą automatów vending;
3) Automat – automat samosprzedający typu vending, maszyna za pośrednictwem, której Klient może dokonać zakupu Towarów
4) Towar – produkty żywnościowe oferowane do sprzedaży w automacie samosprzedającym typu vending;
5) Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, zawierana z wykorzystaniem automatu samosprzedającego typu vending
6) Zamówienie – zespół czynności podjętych przy użyciu funkcji automatu, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, poprzez zakup Towaru z automatu typu vending określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.
5. Zasady korzystania z Automatów.
5.1. Klient zobowiązany jest w szczególności do:
1) korzystania z zakupów w Automatach w sposób nie zakłócający ich funkcjonowania, i zgodny z instrukcją obsługi zamieszczonej na Automacie,
2) korzystania z Automatów w sposób nieuciążliwy dla innych Klientów oraz nie narażający na jakiekolwiek uszkodzenie, w tym stosowanie się do komunikatów wyświetlanych na wyświetlaczu Automatu,
3) korzystania z Automatów w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z dobrymi obyczajami oraz zasadami współżycia społecznego,
4) korzystania z Automatów w sposób zgodny z instrukcją wskazaną na Automacie.
5.2 W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Automatu należy złożyć Zamówienie – tj. dokonać wyboru Towaru podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o zamieszczoną na Automacie instrukcje bądź wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na wyświetlaczu Automatu a dodatkowo dokonać zapłaty.
5.3. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka bądź wybór na półce numeru przypisanego do wybranego Towaru.
5.4. Umowa sprzedaży zostaje zawarta z chwilą potwierdzenia na terminalu płatniczym autoryzacji płatności.
6. Metody płatności
6.1. Klient ma możliwość uiszczenia płatności za pomocą karty płatniczej w tym w trybie płatności zbliżeniowej – poprzez terminal płatniczy znajdujący się na module Automatu, karta płatniczą obsługiwaną przez terminal, zgodnie z informacjami zawartymi na Automacie. Obsługę płatności w Automatach realizuje: CEUP eService Sp. z o.o.
6.2. Sprzedający oświadcza, iż nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości realizacji płatności za pośrednictwem karty płatniczej, jeżeli jest ona wynikiem okoliczności od niego niezależnych.
7. Uprawnienie do odstąpienia od umowy
7.1.Uprawnienia konsumenta do odstąpienia od umowy sprzedaży realizowanej za pośrednictwem Automatu jest wyłączone.
8. Reklamacje dotyczące Towarów
8.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta, za niezgodność z Umową sprzedaży Towaru zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie
określonym przepisami. W stosunku do Przedsiębiorców rękojmia zostaje wyłączona.
8.2 Klient powinien wybierając Towary do Zamówienia wybierać te, które nie mają wpływu na jego dolegliwości zdrowotne wpływające na jego dietę, w tym alergie pokarmowe i inne choroby lub dolegliwości, wymagające eliminacji lub ograniczenia spożywania określonych produktów.
8.3. Konsument uprawniony jest do odstąpienia od umowy albo żądania obniżenia ceny, z uwagi na niezgodność towaru z umową w przypadku gdy Sprzedający nie wymieni produktu na wolny od wad bądź zaniecha wymiany z uwagi na fakt, iż wymiana ta nie jest możliwa lub wiązałaby się z nadmiernymi trudnościami.
8.4 W celu skorzystania z uprawnień przewidzianych w ust. 8.3.powyżej, Konsument winien złożyć na piśmie stosowne oświadczenie określające oczekiwania Klienta a także ewentualnie sposób zwrotu ceny. W przypadku odstąpienia od umowy należy dodatkowo dokonać niezwłocznie zwrotu towaru do Sprzedającego na jego koszt. Sprzedający dokona zwrotu ceny w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwrotu towaru lub potwierdzenia jego odesłania.
Sprzedający dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
8.5. Reklamacje, wynikające z :
1) naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie lub na podstawie niniejszego Regulaminu,.
2) jakością produktów lub awarii maszyny należy zgłaszać na adres: automaty@pharmovit.pl
8.6. Serwis pojawia się na miejscu maksymalnie w ciągu 24 godzin w dni robocze.
8.7. Reklamacja może być rozpatrzona na korzyść klienta na dwa sposoby przez:
1) zwrot poniesionych kosztów zakupu Towaru dokonany na rachunek bankowy zarejestrowany w Polsce
2) albo wydanie
Do złożonej reklamacji należy podać imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer polskiego rachunku bankowego w przypadku dyspozycji zwrotu kosztów. Dla Klienta posiadającego wyłącznie konto zagraniczne należy wskazać rachunek bankowy zarejestrowany za granicą wraz z numerem IBAN albo SWIFT.. Zwrotu środków dokonujemy w PLN.
8.8. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni chyba że wymaga przeprowadzenia dodatkowego postępowania wyjaśniającego. W przypadku braku możliwości rozpoznania reklamacji w terminie 14 dni Sprzedający poinformuje reklamującego o przewidywanym terminie rozpoznania reklamacji.
9.Sądem właściwym do rozpoznania sporów na tle wykonania warunków umowy sprzedaży towarów za pośrednictwem Automatu będzie Sąd właściwy miejscowo dla Sprzedawcy, o ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej
10. Administratorem Państwa danych osobowych jest Pharmovit Dystrybucja Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Płocku przy ul. Kostrogaj 9D 09-400 Płock wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000654095 NIP 7743231999 (dalej zwana Administratorem).
10.1.Dane osobowe przetwarzane są przez Administratora:
1) na podstawie art.6 ust. 1 lit c) RODO dla realizacji obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze tj. rozpatrzenia reklamacji, czy rękojmi za wady produktu składanej przez Kupującego korzystającego ze sprzedaży za pośrednictwem Automatu
2) na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO dla:
a) celów archiwalnych dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów tj. faktu zawarcia i wykonania umowy, zapłaty ceny, złożenia reklamacji i jej rozstrzygnięcia,
b) celów ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami tj. dochodzenia zapłaty lub obrony przed roszczeniami za wykonane przez Administratora obowiązki umowne,
10.2. Kategorie danych, które przetwarzamy Administrator gromadzi Państwa dane osobowe uzyskane podczas zawierania z Państwem umowy oraz w trakcie jej trwania w szczególności:
1) imię (imiona) i nazwisko, adres e-mail, adres do kontaktu, nazwa firmy reprezentowanego podmiotu, numer telefonu, stanowisko, nr rachunku bankowego,
2) w przypadku przedsiębiorców przetwarzamy dodatkowo: NIP, REGON, adres siedziby.
2) Odbiorcy danych
Państwa dane osobowe możemy udostępniać podwykonawcom, czyli podmiotom, z których korzystamy przy przetwarzaniu danych osobowych tj. firmom prawniczym, księgowym, przewoźnikom, współpracownikom, podmiotom świadczącym usługi pocztowe, podmiotom świadczącym usługi IT, biurom informacji gospodarczej.
3) Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza teren Polski.
Administrator zobowiązuje się stosować odpowiednie środki bezpieczeństwa, zarówno techniczne jak i organizacyjne, aby chronić Państwa dane osobowe. Dane osobowe będą przechowywane przez Administratora i/lub Przetwarzających dane, wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia celów, dla których dane te są gromadzone, wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, maksymalnie przez okres zabezpieczenia materiałów niezbędnych dla postępowań prawnych (w tym podatkowych) oraz do czasu ewentualnego przedawnienia roszczeń Państwa i Administratora.
10.3. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo do:
1) dostępu do swoich danych i otrzymania ich kopii,
2) sprostowania (poprawienia) swoich danych,
3) usunięcia danych tj. jeżeli Państwa zdaniem nie ma podstaw do przetwarzania przez Administratora danych osobowych, możecie Państwo żądać, abyśmy je usunęli,
4) ograniczenia przetwarzania danych – jeżeli uznacie Państwo, że powinniśmy ograniczyć przetwarzanie danych osobowych np. wyłącznie do ich przechowywania bądź wykorzystywania w sposób z Państwem uzgodniony,
5) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
6) posiadacie Państwo prawo do tzw. sprzeciwu marketingowego, a więc żądania zaprzestania przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego,
7) żądania przeniesienia danych. Możecie Państwo zażądać przeniesienia danych bezpośrednio do innego podmiotu,
8) wniesienia skargi do organu nadzorczego. Jeżeli uważacie Państwo, że przetwarzamy dane niezgodnie z prawem możecie złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony danych osobowych
9) cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych.
4) Informujemy ponadto, iż podanie danych osobowych jest dobrowolne. Niemniej jednak zaznaczyć należy, iż ich podanie stanowi warunek konieczny zawarcia i wykonania umowy. Jeżeli więc odmówicie Państwo podania danych osobowych, możemy odmówić rozpoznania reklamacji.
5) We wszystkich sprawach związanych z ochroną danych osobowych prosimy o kontakt na adres: rodo@pharmovit.pl
11. Regulamin wchodzi w życie z dniem 01.01.2023 roku i może być zmieniony przez Sprzedawcę w każdym czasie. Regulamin wchodzi w życie i jest ogłaszany poprzez jego prezentację pod adresem: pharmovit.pl/automaty
Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.
Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.